2011. augusztus 15., hétfő

Faház és rámpa a rágcsálók és a kis állatok szeretettel festett! ! !

Faház és rámpa a rágcsálók és a kis állatok szeretettel festett! ! !:
Én ajánlatunkat itt egy kis választék berendezések nyulak, törpe nyúl, tengerimalac, vadászgörény és más kis állatok.

Több és megfelelő járművek megtalálható a "Hirdetések eladó".

Ez az ajánlat tartalmaz egy saját festett fa rámpa és egy önálló festett faházak.

A ház a következő méretekben:
Hossz x szélesség x magasság = kb 26,5 x 21,5 x 19 cm (mért nem a tető).

Az egész csak használt majdnem 1 hónap és használni.

A fa részek valóban részben szétrágni, de ezeket nem hátrányos helyzetű az a funkciója.

Az ajánlat, amíg ez látható online, naprakész.
Ha a beállított eladják, vagy fenntartva, teszek egy megjegyzést a leírás / közzéteszi.

A beállított veheti fel 14974 Ludwigsfelde.
Örülök, hogy adja ki a meghatározott közvetlen közelében - de méltányos díjat a bring-vagy szállítási szolgáltatás.

Készen állok arra, hogy megválaszolja a reális ár javaslatokat.

PHONE elérhető vagyok, mivel:
Teljes nap 0174 180 81 46 (D2) és a 18:30 az óra vezetékes száma 0 33 78 79 49 513 (mindig tárcsázza a körzetszámot PLEASE).
Mindkét szám, én nem érhető el szombat létre 14 óra.

A kapcsolattartó e-mailben is bármikor lehetséges.
Mivel én vagyok a nyaralás az elkövetkező napokban, azt nem tudja garantálni az azonnali választ, kérjük, ezért kiemelt a kapcsolatot telefonon keresztül. Előre is köszönöm!


Talán hamarosan ...
Ár: 4 EUR VB